سفارش تبلیغ
صبا ویژن

BAHAR

نظر

راهنمای خرید دو محصول ضروری منزل

محصولاتی که می خواهیم برای شما راهنمای خرید آن را بزاریم یکی برای اتاق نشیمن و یکی برای آشپزخانه ست.

در واقع می خواهیم در رابطه با مواردی که باید قبل از خرید تلویزیون و خرید قابلمه مد نظر داشته باشید بحث کنیم

در ابتدا راجب خرید تلویزیون

خرید تلویزیون یک سری قوانین ثابت خود را دارد مثل اینکه اندازه صفحه نمایش مناسب فضای ما باشد و یا امکانات آن مورد کاربرد ما باشد.مثلا برخی می خواهند تلویزیون آنها هوشمند باشد.در واقع به تلویزیون های هوشمند می گویند که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد.این ویژگی منجر به گران تر شدن مدل تلویزیون می شود در حالی که خیلی ها اصلا نه به اینترنت نیاز دارند و نه بلد هستند با آن کار کنند!!! ولی فقط می خواهند تلویزیون آنها هوشمند باشد.بهتر است هنگام خرید قبل از انتخاب مدل به نیازهای خود توجه فرمایید و متناسب با آن انتخاب کنید تا انتخابی هوشمندانه و مقرون به صرفه را انجام داده باشید و با هزینه ی برگشت خورده می توانید یک میز تلویزیون زیبا خریداری نمایید.

بدنه تلویزیون ها هم می توانند از یک نوع پلاستیک خاص باشند هم فلزی.بدنه فلزی می تواند براقتر باشد و این مورد هم موردی سلیقه ای است.اگر به برق و زرق علاقه دارید از بین تلویزیون های بدنه فلزی انتخاب نمایید.

علاوه بر این موارد و موارد زیاد دیگه ای که هست برخی روی برند های خاصی تعصب دارند به طور مثال بنده به قیمت تلویزیون سونی در بانه علاقه خاصی دارم و ترجیح می دهم که تلویزیون خریداری شده بنده از برند سونی باشد.با این حالی می توانید از برندهای ال جی ، توشیبا ، سامسونگ و ... انتخاب داشته باشید.

مورد دومی که می خواهیم مورد بحث قرار دهیم خرید قابلمه از بانه هست.خیلی از مردم در هنگام خرید قابلمه اهمیتی نمی دهند و فقط ظاهر آن برایشان مهم است در حالی که چون قابلمه به طور غیرمستقیم به سلامت ما ربط دارد باید در هنگام خرید آن نهایت دقت را داشته باشیم.ما در قابلمه غذا طبخ می کنیم.غذا با دمای بالا طبخ می شود.در آن دما تکه هایی خیلی ریز از مواد سازنده قابلمه از آن جدا می شوند و قاطی غذای ما می شوند.اگر جنس قابلمه جنسی قابل قبول نباشد در طولانی مدت ممکن است ما را دچار مشکل نمایند.

به همین دلیل به نظر بنده یکی از مهمترین خریدهای منزل همین خرید قابلمه است که باید به آن توجه نمایید.قابلمه ها در جنس های متفاوتی تولید می شوند.مانند چدن ، استیل ، گرانیت و ....

گرانیت ماده ای طبیعی است.در واقع سنگی هست که در طبیعت موجود بوده ولی مابقی جنسها شیمیایی و تولید شده هستند.از این باب می توان گفت گرانیت جنسی بهتر است و برای سلامت کمتر ضرر دارد.با این حال جنسهای شیمیایی خوبی هم پیدا می شوند.در کل پیشنهاد ما این است که قبل از اقدام به خرید قابلمه خوب دقت کنید و سعی خود را بر آن داشته باشید که با کیفیت ترین محصول ممکن را حتی در صورت گران بودن بخرید البه اگر به سلامت خود اهمیت کافی را می دهید.