سفارش تبلیغ
صبا ویژن

BAHAR

نظر

خرید کولر گازی سامسونگ از بانه نیاز ساعت AC است ، اما اگر این چیزی است که در بودجه شما جای نمی گیرد ، آن را عرق نکنید (به معنای واقعی کلمه). به دنبال بهترین چیز بعدی - خرید کولر گازی سامسونگ هوا باشید. ممکن است آنها مانند زمستان تهویه مطبوع به شما بدهند اما زمستان یک چهارم قیمت AC است و در صورتحساب برق نیز آسان است. آنچه در هنگام سرمایه گذاری بر روی کولر گازی خوب باید بدانید این است.

نحوه کار آنها

کولرهای سامسونگ بانه هوا واحدهای جعبه مانند هستند که از یک فن ، پدهای خیس شده در آب و یک پمپ تشکیل شده اند. برای استفاده از کولر ، باید آن را با مقادیر مناسب آب پر کنید. هنگامی که آن را روشن می کنید ، هوای گرم از اطراف در کولر پخش می شود و از طریق لنت های با آب سرد ارسال می شود. این میزان دمای هوا را تا حدودی قبل از دمیدن این هوای خنک به داخل اتاق کاهش می دهد.

انواع کولرهای هوا

دو نوع کولر ، کولرگازی سامسونگ بیابانی و کولر اتاق وجود دارد. در حالی که هر دو به یک روش کار می کنند ، تبخیر آب که به خنک کردن محیط کمک می کند ، چند ویژگی وجود دارد که آنها را از هم جدا می کند. 1. کولر بیابانی معمولاً در خارج از یک پنجره تعبیه شده و هوا را از خارج می گیرد. از فن موجود در این واحد به عنوان اگزوز استفاده می شود. معمولاً سرمایش بهتری را فراهم می کند. با این وجود به فضای ، آب و انرژی بیشتری نیز نیاز دارد. 2. از طرف دیگر کولر اتاق نسبت به کولر بیابانی از قدرت کمتری برخوردار است. این کولر در داخل اتاق نگهداری می شود و بر روی واگن برقی قرار می گیرد که می تواند به اطراف منتقل شود. از فن موجود در این کولر برای بیرون کشیدن هوا استفاده می شود. 3. اگر واقعاً به دنبال یک واحد خنک کننده برای مقابله با گرمای جدی هستید ، کولر بیابانی ایده آل است. اما اگر اتاق کوچک باشد و درجه حرارت خیلی زیاد نباشد ، کولر اتاق کافی خواهد بود. براساس نحوه عملکرد آنها ، سه نوع کولر مستقیم وجود دارد - خرید کولر گازی سامسونگ تبخیری مستقیم ، کولرهای تبخیر غیرمستقیم و کولرهای تبخیری دو مرحله ای. آ. کولرهای مورد استفاده مستقیم از تبخیر مستقیم استفاده می کنند. آنها با استفاده از گرمای نهان تبخیر ، دمای هوا را کاهش می دهند و باعث تغییر آب به بخار می شوند. ب تبخیر غیرمستقیم با استفاده از نوعی مبدل حرارتی کار می کند. هوای خنک خنک شده با محیط خارج در تماس نیست. ج کولرهای دو مرحله ای همانطور که از نام آن پیداست ، هنگام خنک شدن از دو مرحله عبور می کنند. ابتدا هوا توسط یک مبدل حرارتی گرم می شود و این هوای پیش ساخته پس از آن از طریق لنت های خیس شده در آب عبور می کند. این نوع خاص از کولر به کاهش خنک کننده های رطوبت هوا کمک می کند

مسائل اندازه

قیمت کولر گازی سامسونگ بانه هوا در اندازه های مختلف عرضه می شوند تا متناسب با نیاز اتاق شما باشند. آنها با تحویل هوا یا فوت مکعب در دقیقه از هوا (CFM) که می توانند در اتاق منفجر شوند رتبه بندی شده اند. در اینجا فرمول ساده ای برای محاسبه نیازهای شما وجود دارد. مساحت اتاق را به صورت مربع با ارتفاع سقف ضرب کنید و آن عدد را به دو قسمت تقسیم کنید. این به شما CFM جریان هوای مورد نیاز را می دهد. (اندازه اتاق در ارتفاع سقفی sq مربع X / 2 = CFM جریان هوا به عنوان مثال: اگر اتاق 500 متر مربع و ارتفاع سقف 8 فوت باشد ، پس از آن 500 X 8/2 = 2000 CFM به این معنی است که شما به یک کولر با حداقل جریان هوا 2000 CFM جزئیات تحویل هوا را که همراه با کولر هوا است قبل از خرید یکی بخوانید.

امکانات

کولر گازی دارای ویژگی های متنوعی است اما در اینجا موارد مهم دیگری وجود دارد که می تواند برای شما سودمند باشد.

پدهای خنک کننده

لنت های خنک کننده که این روزها در اکثر قیمت کولر گازی سامسونگ بانه هوا مورد استفاده قرار می گیرند ، لانه زنبوری هستند زیرا به منظور ایجاد حداکثر خنک کننده ، افت فشار کم و طول عمر بالا طراحی شده اند. بررسی ضخامت پد نیز ضروری است. در حالت ایده آل باید حداقل 90 میلی متر ضخامت داشته باشد تا هوا به خوبی خنک شود.

ترموستات الکترونیکی

کولرهای دارای ترموستات الکترونیکی می توانند سرعت فن را تغییر دهند و همچنین خودکار و پمپ و فن را خاموش و روشن کنند.

کنترل کننده سطح آب

کولر هوا با کنترل کننده های سطح آب به صورت خودکار می تواند آب را در واحد در سطح از پیش تنظیم شده حفظ کند. کنترلر اتوماتیک اجازه می دهد تا از اتصال آب به مخزن کولر جلوگیری یا جلوگیری کند. این مانع از جاری شدن آب اضافی می شود.

شاخص سطح آب

شاخص موجود در مخزن آب به شما کمک می کند تا تعیین کنید که آب در مخزن چقدر است. این باعث می شود تا در باز و بسته شدن کولر برای چک کردن آب صرفه جویی کنید.

دامپر خاموش کننده اتوماتیک

این دمپر خاموش کننده ها ، فلاپ هایی هستند که هنگام خاموش شدن فن و خاموش شدن فن هنگام خاموش شدن هوا ، باز می شوند. داشتن این ویژگی در صورت عدم استفاده کولر را تحت پوشش قرار می دهد و در نتیجه از بین رفتن خنک کننده از کولر را کاهش می دهد.

سرعت قابل تنظیم

کولرهای با سرعت متغیر به شما امکان می دهند سرعت را مطابق دلخواه خود تنظیم کنید و به شما کمک می کند دما را در صورت سرد شدن هوا کمی کنترل کنید.

کاستورها

کولرهای هوای متحرک دارای کاستورهایی در پایین هستند که به شما کمک می کند تا کولر را آزادانه جابجا کنید. این کار هنگامی که می خواهید اتاقها را بکشید آسان می کند.

کنترل از راه دور

تمامی جدیدترین کولرهای هوا با ریموت کنترل همراه هستند که کارها را هنگام شخصی سازی حالت آسان و راحت می کند.

منبع :

https://lnkd.in/eevDkGm